[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2012. Sze. 14., P, 08:27:34 CEST

Gyerekek  !!!!Hogy ne maradjak ki a sorból.
Egyszerű az egész: Le kell dózerolni cca. 4 km2 területet (vízmértékkel bemérve), amin semmi sincs. A NÉZŐKÖZÖNSÉG lelátókon körül ülheti,és nézheti hogy a sok "hülye" tájfutó hogyan rohangál.Csak egy szín volna és nem volna objektum sem.Nem volna alul-felül járó,kiskapu,nagykapu,stb,stb,stb, csak a nagy semmi.Fogadjunk hogy akkor is volna olyan valaki (kik) aki belekötne.A ROB,és a többi így jó ahogy van (kivéve a labirintust!!!)Enyit a szerencséről,és a többiről.
Üdv      lujipapa