[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2012. Sze. 13., Cs, 22:06:42 CEST

Kedves Ádám,

a DÖNTŐ-ben már valóban nem a szerencse(a térképi ábrázolás okozta zavar)
döntött.meg is nyertem.méghozzá magasan.a B-DÖNTŐ-t.

tudod, a híd miatti helyzet nem egyformán hatott minden indulóra, ami zavart
okozott sokunknál és a további versenyzést(bizonytalanná válás, kapkodás a
tétovázás behozására) befolyásolta.

számomra nem kérdés, hogy ez komoly hiba volt, mivel a műutat szürke átjáró
jellel kellett volna jelölni.

azt pedig egyenesen csodálom, hogy ez az ellenőrzőbírót sem zavarta.

üdv,

Fifi