[Tajfutas] Legyen-e előterjesztés?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Sze. 11., K, 12:44:39 CEST

Én viszont az összetett bajnokság intézményét törölném el, amiért a
versenyzők külön már nem tesznek semmit. Nagyon furcsálltam, hogy idén már
a Budapest bajnokságok alapján is kitalálták az összetett bajnokságot, noha
pl. a Budapest Rövidtávú Bajnokság esetén az én kategóriám ki sem volt
írva. Mindezt teljesen érdektelen félként közlöm, mivel idén csak az
említett 1 Budapest Bajnokságon indultam, az egyéni országos bajnokságok
közül pedig éppen a minimálisan szükséges 3 bajnoki eredményem lesz meg.

Üdv:
Gerzson