[Tajfutas] MTBO KOB terepi ízelítő

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2012. Sze. 10., H, 17:02:21 CEST

Sziasztok!

Nem vagyok bringás, ezért nem tudom, mennyi az alábbiak jelentősége.
Viszont évente vizsgálom a viaduktot. Ez alapján néhány info:

- Bár a viadukton a hídpálya elég széles (4,5m), a korlátja csak kb
1,15m magas (a szabványos 1,40 m helyett). Óvatosan, mert nagyot lehet
esni róla! (25-28m magas)
- A vaslemezek sarka néha kicsit (10-15mm-t mértem) feláll a hídon, a
csavarok kilazulása miatt. (02 kép)
- A híd közepén van egy hibás pályaillesztés. (A 01 kép a falu felől
készült, abból az irányból elég durva lehet ráhajtani, különösen a
sarkára.) Figyeljetek rá!
- A híd végén a murva burkolat nincs szintben. 1-4 cm is lehet a
szintkülönbség, a szélesség mentén változik, ahogy kijárták. (03 kép)
- Vizesen csúszik a vaslemez, mint a t...ny.
(- és döngnek a vaslemezek a kerekek alatt)

Jó tekerést!

üdv  D