[Tajfutas] interjú Gyurkó Fannival

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2012. Sze. 10., H, 15:40:02 CEST

Ha nincs ez a levélváltásotok, akkor nem tudom meg azt az infót, hogy pécsi
indulója is lesz az eseménynek.
És gondolom ezzel nem vagyok egyedül itt szűk környezetemben.
Én szurkolok értük és abszolút nem bízom abban, hogy ők is gondolni fognak
rám/rátok pár fotó, élménybeszámoló vagy szakmai értekezés erejéig.
Lementek a nyári VB-k, oszt .....???
Hát ez van.
HN