[Tajfutas] (nincs tárgy)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Sze. 10., H, 11:34:52 CEST

Akkor ez a furcsa betű-szám-stb. kombináció a *Versenyközpont és
cél*tételnél biztos Molnár Peti kutyája oltási lapjának a sorszáma
lehet:

http://veszpremitajfutoclub.hu/ocsbevob2012/

Én úgy vagyok a GPS koordinátákal, hogy ha hiányoznak, de amúgy jó a
verseny, akkor nem bánom azt sem, ha a helyszínt rovásírással adták meg.
Viszont hiába megannyi GPS koordináta, ha maga a verseny valami miatt nem
jó.

kovacsp