[Tajfutas] Erről (is) lemaradtunk (marketing?!)

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Sze. 6., Cs, 08:30:15 CEST

Sziasztok!

Erről (is) lemaradtunk.

Szerintem nagy kár, hogy ilyen lehetőséget a sportág vezetése( vagy, nem is
tudom kinek kellene ilyenre odafigyelni- pl. bizottság) nem használ(t) ki.
Ha e rendezvényre sportágunk befurakodik, nem hiszem, hogy ne lett volna
tucatnyi induló (aztán a következőn már kéttucatnyian lettek volna
stb...)már csak kíváncsiskodásból is, helyette lett a sárkányhajó.... az
vitte el a népszerűséget.
Ráadásul a Tiszaligetben(ről) meg a hídon túl is a városban több
tájékozódási parktérkép, számszerint  (6db új)! van..
(tehát nem a térképhiány volt a gond, miközben az erdészek nincsenek is
távol a tájékozódási futó sportágtól, az erdőben már ők is GPS-t
használnak.)

http://www.oee.hu/hirek/agazati-szakmai/sportnapok_erdeszeti_szolnok

Popey