[Tajfutas] 3sz

Csaba Gergely guci74 at gmail.com
2012. Sze. 5., Sze, 21:19:25 CEST

Sziasztok,

Először is szeretném köszönetemet kifejezni a mai Lindenberg Kázmilla
Szupersprint szervezőinek, nagyon élveztem a pályát.

Másrészt bocsánatot kérek, hogy zöldfülűként veszem a bátorságot és
kéréssel/kérdéssel fordulok hozzátok.
A 40 pontos pályát futottam és a 4. (34) pontnál zavarba jöttem. Biztos
voltam benne, hogy jó helyen keresem a bóját, körbe is jártam a sziklát,
majd elfutottam az 5-öshöz, vissza a 3-ashoz és teljesen egyértelművé vált,
hogy a helyén nincsen. A biztonság kedvéért, leszaladtam a kör szélén lévő
sziklához, ami hasonlóan van ábrázolva a térképen és ott találtam meg a
pontot. Azért merem ezt állítani, mert utána másokkal is beszéltem, és
megerősítettek hitemben.

Nem tudom, hogy ilyenkor mi az eljárás, de józan paraszti ésszel azt
gondolom, hogy azt az átmenetet ki kellene venni az időkből.

Múlt héten a Lázár deák emlékversenyen hasonló eset történt. Gondoltam nem
írogatok a listára, mert addig milyen alapon reklamálok, amíg nem tettem le
semmit az asztalra. Most úgy gondolom, hogy mivel hasonló eset történt,
arra is szeretnék választ kapni.
Akkor az F21-es pályán mentem, ahol is a 11-es (54) pont nem volt a helyén.
Pontosabban úgy tűnik, hogy a térkép volt rossz azon a területen. Idővel
5-en gyűltünk össze és pásztáztuk végig a terepet többször, különböző
támadó pontokról indulva, de sikertelenül. Egy jó idő múlva az egyik srác
ÉK irányba jócskán elcsúszva rátalált a pontra. A verseny után többekkel
beszélgetve kiderült, hogy aki gyorsan megtalálta az saját bevallása
szerint elcsúszott az iránytól és véletlenül botlott bele.

A verseny után természetesen mindkét esetben beszéltünk a rendezőkkel. Úgy
gondolom, hogy mindkét esetben hasonló eljárás lenne ildomos.

Köszönettel
Gergely Csaba
KFK
zöldfülű