[Tajfutas] DAR Normáltávú Bajnokság szeptember 2. vasárnap: eredmények

Paskuj Matyas paskuj at maccabi.hu
2012. Sze. 2., V, 20:42:12 CEST

Sziasztok!

Szeretném megköszönni mindazoknak, akik részt vettek a mai Dél-alföldi Regionális Normáltávú Egyéni Bajnokságon Ásotthalmon!

Az eredményeket verseny honlapján és az MTFSZ honlapon is megtaláljátok. Hamarosan fotók is lesznek a honlapon.

http://www.tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/darneb-2012

http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5368

Remélem jól éreztétek magatokat és máskor is részt vesztek az általunk rendezett versenyeken.

Szeretném felhívni a figyelmeteket a 2013-as Maccabi Kupa 3 napos Nemzetközi versenyünkre, melyet 2013. március 29-31. között rendezünk Balotaszállás környékén, új térképen, ahol nagyrészt olyan terep lesz, ahol még soha nem volt tájfutó verseny.
A szombati futam pénzdíjas Világranglista futam lesz középtávon. Természetesen a 3 napos fürdőbelépő sem marad el Mórahalmon.

A versenykiírást megtaláljátok a honlapunk, és már nevezni is lehet az entryben.

http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/maccabi-kupa-2013

Paskuj Mátyás
Maccabi VAC Tájfutó szakosztály
06-20-9521-022