[Tajfutas] nevezési díjak és bajnokságok

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2012. Sze. 1., Szo, 16:16:44 CEST

Azt gondoltam, hogy az MTFSZ dotálja és nem azt, hogy még meg is vámolja
az általa megrendeztetett versenyeket.
Az előbbi esetben jogosan köthetné ki az alacsonyabb, de még méltányos
nevezési díjat, és véleményem szerint a megnövekedett létszámmal még jól
is járna a szövetségi tagdíjon keresztül.
CSI