[Tajfutas] ROB karantén

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2012. Sze. 1., Szo, 14:33:08 CEST

T. Rendezők !

Talán nem volt elég világos a hozzászólók megfogalmazása, de a lényeg:
_A kollektív büntetésnek nincs jogalapja._
A versenyszabályzatban nincs szó arról, hogy egy versenyző - vagy több,
vagy netalán egy egész egyesület - kizárható volna amiatt, mert egy
másik társuk sportszerűtlen vagy szabálytalan. (Más szabályzatokban meg
a "kizárás" szót sem találtam.)

Ne irkáljunk szamárságokat, üres fenyegetőzéseket! (Hivatalos
értesítőben különösen ne!)

üdv  D

ui.: Ettől még a mobiltelefon (használat) tiltása a karanténban
természetesen jogos.