[Tajfutas] Tudtátok!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Okt. 26., P, 10:25:29 CEST

A MNB tegnap érvényes árfolyamként 278 Ft-ot mutatott. Határközelben 283-285 Ft kellett fizetni egy euróért.
Azt még tényleg nem tudom, mint Laci is írta, hogy az üzletlánc majd mennyiért kalkulálja be forintot. (Eu/Ft átváltás)

Én csak azt tudom, itt a határ mentén, az euró szlovákiai bevezetését követően megfordult a vásárlási turizmus. Most hét végeken pl Salgótarjánban, vagy Sátoraljaújhelyen már hajnaltól 90 % százalékban csak szlovák rendszámú  autóbuszok, személygépkocsik parkoltak.Mindent vettek, vittek. (Mi is ezt csináltuk korábban lásd üzemanyag tankolás)

Aztán a forint erősödése miatt október elejétől a "látogatók" száma erősen lecsökkent ,aki szombaton vasárnap ment vásárolni talált magának parkolóhelyet.
Popey