[Tajfutas] ONEB, 1:15e és egyebek

Zalaegerszegi Tájfutó Club (fehérfecó) zala.ztc at zalaszam.hu
2012. Okt. 16., K, 13:18:48 CEST

és még bővíteni:

2/a. A szimbólt is nézd meg, jót vettél-e fel!
De csak azt, és akkor nem lepődsz meg, ha az értesítőben szereplő 355 méter helyett itt már 400 szerepelt.

fehérfecó

Viszont azt megkérdezném, hogy a Nyílt technikás és az N18 ugyanazon pályán, miért nem azonos méretarányú térképen futott? Az N18-nak 15000-es volt. És mindkét térképen rajta voltak a kategória feliratok! Ez még nyomdatechnikai okokból is egyszerűbb lett volna.