[Tajfutas] ONEB, 1:15e és egyebek

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Okt. 16., K, 11:26:51 CEST

Megoldás lehetne, ha a rajtban a térképdoboznál vagy a kifüggesztett
térképnél a kaegória neve alá a térkép méretarányát is felírnák.
Persze ez macera a rendezőknek, mert alkalmanként (de nem mindig) új
kategóriafeliratokat kell gyártani.
Szóval csak akkor terjedne el, ha kötelezővé tennék...

kovacsp