[Tajfutas] Egy Hungária margójára...

Palumbi Edit eci.pp at indamail.hu
2012. Okt. 15., H, 08:19:36 CEST

 Sziasztok!
Mozsár a Tájolóban megjelent cikkére a következőket tudom mondani:
5. nap - A rajtban valóban volt torlódás a 65 perc környékén, de mivel a rajtfolyosó 6 perc hosszú volt, mire a kilépő kapuhoz érkeztek a versenyzők, mindenki a helyén volt, és mindenki el tudott rajtolni a saját rajtidejében, a rendezőség hibájából senki nem késte le a rajtját. Én álltam a kilépő kapunál, én engedtem ki a rajtolókat, ezt teljes biztonsággal állíthatom. A célban a rajtoltató lista alapján lehet helyretenni az eltéréseket, ezt igenis fontos precízen vezetni. Mindezért még egyszer köszönetemet fejezem ki a rajtban dolgozó társaimnak.
A rajtszemélyzet nevében: Palumbi Edit
Ui: Még egy megjegyzés: Hogy egy kemping milyen állapotban van, az az üzemeltetőn és a bent lakókon múlik, ezért nem a rendezőség a felelős. Csak azokat a hibákat kérjük számon a rendezőkön, amiért valóban ők felelősek!