[Tajfutas] Fwd: Re: Tajfutas] eltévedés, telefonszám

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2012. Okt. 10., Sze, 22:31:17 CEST

Sajnos a mobiltelefon sem tökéletes megoldás.
Gánt és Kőhányás közötti műúton a kocsim kerekeit leeresztették (április
1-jén). Nem tudtam segítséget kérni, mert nem volt vétel. Életemet
kockáztatva felmásztam a távvezeték oszlopára(!), de onnan sem sikerült
telefonálnom.
Végül egy órát gyalogolva tök sötétben Csákvár határából tudtam hívni
segítséget Bp-ről...
Milyen lehet akkor a térerő mondjuk a Zemplénben?
Boxi