[Tajfutas] Tajfutas] eltévedés, telefonszám

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2012. Okt. 10., Sze, 08:19:33 CEST

Angliában engem csak úgy engedtek ki a pályára, ha vittem (vettem) sípot. Kicsit viccesnek találtam, de a szabály az szabály... Ezzel nem arra célzok, hogy jó lenne itthon is bevezetni, de tény, hogy van ilyen.

Amúgy történt már akár egyetlen olyan baleset, amikor a késlekedés kritikus volt? Vagy hogy végleg elveszett valaki?

D.