[Tajfutas] pályaadatok

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Okt. 9., K, 06:54:38 CEST

Azért az megjegyzem, hogy egy ilyen kis létszámú (nagy) versenyen (is) igen nehéz belőni a győztes időket olyan kategóriákban, ahol nem látja a pályakitűző készítéskor az indulók "személyazonosságát".
Ki is fog indulni? Kire tervezzem?

Én pl. teljesen hülyét kapok amikor Baranyában olyan pályaösszevonásokat készítenek, hogy Br -es (F40) létemre ugyan azt a pályát kell futnom mint az F21 ... de ez részben egy másik mese!
Ott pl. a nevezetteket felejtik el időnként megnézni. Vagy direkt meg akarják utáltatni velem a sportolást.

Mozsár