[Tajfutas] Miért is kell a selejtező?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Okt. 8., H, 23:04:28 CEST

Én igen gyakran azt tapasztalom, hogy egy főre sokkal nehezebb szállást
találni, mint 2-re vagy 3-ra. Természetesen ez a probléma nem áll fenn, ha
a szállást a rendezőktől kérhetem, és ők beosztanak valahová. Sajnos egyre
gyakoribb a versenykiírásokban az a kitétel, hogy a tornatermi szálláson
(vagy sátrazáson) kívül minden egyéb szállás egyénileg intézendő.

A szállás költség egyébként egy főre  vonatkoztatva nem olyan vészes, erre
nem érdemes hivatkozni.