[Tajfutas] eltévedés, telefonszám

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2012. Okt. 8., H, 21:43:22 CEST

Nem terveztem, és nem is gondoltam, hogy a felvetés ilyen irányban indít el gondolatokat. Nem gondolnám, hogy telefont kellene magunkkal cipelni, egyszerűen arra gondoltam, hogy ha egy nagyon eltévedt gyerek lakott területre ér, vagy telefonnal rendelkező személyt talál, legyen egy biztos elérhetőség, akit hívni lehet a rendezőségből, és ne a 100 km-re levő szülőt kergessék az őrületbe. Nem lenne jó, ha a telefon befolyásolná a játékunkat, persze a Mobil O-t kivéve.
Az idei POCSB-n majdnem be is szóltam egy hölgynek, aki az erdőben bőszen telefonált, és éppen azon gondolkoztam, hogy miként  tudom később beazonosítani a csapatát, aztán rájöttem, hogy csak a szalagozott pályán a csemetéjét követi, közben folyamatosan telefonálva. Nem volt szimpatikus.

Karesz