[Tajfutas] Segítségkérés - senior

László Kaján oldkajla at gmail.com
2012. Okt. 8., H, 14:54:39 CEST

Adalék a mobil esetleges engedélyezéséhez szenior korúaknál:
A múlt pénteken érdekes élményem volt edzés közben, igaz nagyon fáradtan,
fájó combbal mentem ki a pályára, de...
Egyszer csak azt vettem észre, hogy percenként kb. 10-15 másodpercre olyan
érzésem van, mintha kívülről látnám saját magamat, ráadásul valamivel
magasabbról, mintha egy kívülálló nézne... nagyon megijedtem, és figyeltem
magam. Láttam kívülről, hogy rendesen fut a lábam, nem szédülök el,
normálisam mozgok, kívülállóként megítélve normális vol t afutó, akit
láttam.
Ezért egész szombaton pihentem, mielőtt a Spar Maraton Ekiden váltójára
kimentem volna, befutóként 9,4 km-re sprintelni (F60-ban ez nálam alig
jobb, mint 5 perces km-t jelent)...:)
De szerencsére ez az érzés akkor egyáltalán nem jött elő, de!!!! A mobilom
mindvégig a futónadrágom hátsó, deréktáji, a gerinc vonalában fekvő, kicsi
és cipzárral zárható zsebében volt, amely a tartalék papírzsepivel olyan
szoros volt, hogy egyáltalán nem zavart.
Ebből csak annyi a következtetés, hogy

   1. olyan futó- vagy bozótnadrágot lehetne pl. gyártani, ahol van hátul
   ez a kis középső zseb a derék táján a gerincnél, a mozgásban még a
   kerékpárosokat sem zavarja, nagyon praktikus
   2. igenis előfordulhat egy 60 év körüli szeniornál már efféle
   félelemérzet az egészség miatt, tehát a mobil biztonságérzetet ad
   3. azért az ONEB-re valószínűleg nem fogok már annyira majrézni
   (reszkessetek többiek!)
   4. de ha valaki sejti, mi lehetett az a dolog ami velem történt, írja
   meg privátban a gmail-es címemre: oldkajla at gmail.com, mert még csak nem
   is sejtem.

Köszi! Hajrá gondtalan fiatalok! OldKajLa F60