[Tajfutas] eltévedés, telefonszám

Török Imre toreny at freemail.hu
2012. Okt. 8., H, 13:50:13 CEST

Sziasztok!

A telefon futás közbeni elhelyezésére az alábbi, jól bevált megoldást tudom ajánlani (bár én inkább edzésen használom ezt és nem versenyen):

Kerékpáros trikót húzok felülre, aminek nagy hátsó zsebei vannak. Ezekbe lehet pakolni kulcsokat, telefont, igazolványokat, szőlőcukrot, stb.

A trikót ezután be kell tűrni a nadrág alá, így a nadrág leszorítja a trikó zsebeinek a tartalmát, így azok nem rázkódnak a futás közben.

Ez az elhelyezés persze azzal jár, hogy sok izzadságot kap a telefon, így célszerű egy tokban elhelyezve berakni a zsebbe.

TÖRÖK Imre
MAFC

4. Mivel valamikor számomra (és mindenki számára) eljön az idő, hogy>
ilyesmin gondolkozzunk, ezért kérdezem, van-e valakinek még ötlete a>
telefon elhelyezésére futás közben? Ha igen, akkor ossza meg a listával.>

Üdv:>
Gerzson>