[Tajfutas] ONEB 2012 előtt ONEB1979 képekben (eredményhirdetések) + egy "kis" Kína

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2012. Okt. 4., Cs, 09:50:54 CEST

Sziasztok,
Köszönöm a tegnapi rekorddöntést. 240 fő látogatta meg a honlapot. Továbbra
is Budapest az élen, második Baranya.
Ma a főoldalt ajánlom a figyelmetekbe és a friss hírek felsorolást.
Ott megtaláljátok a ONEB1979 eredményhirdetések képgalériát és egy cikket a
PWT Kínai futamáról, ahol 4 magyar is versenget.
Nézzétek meg Rumcájsz 2 őshazáját is a fotókon.
http://www.tajfutaspecs.hu/

Vár az ONEB és 13.-n szombaton délután várunk Titeket a Zsolnay Kulturális
Negyedbe is egy kis "Kulturális Navigációra"
(Kultúra, navigáció, gasztronómia, közönségtalálkozó.. mind egy helyen.
Jelentem készen van a Zsolnay Negyed és fantasztikusan szép és hangulatos
hellyé varázsolták. Bővebb információt holnap küldök róla a listára és
olvasható lesz a verseny értesítőjében is.)