[Tajfutas] Nagy Sándor sportági híradása

Goldmann Róbert grobi at nograd.net
2012. Nov. 30., P, 11:25:22 CET

Sziasztok!

Mielőtt elszabadulna a pokol:-)

Józsi!

Én személy szerint, de gondolom így van vele az összes nógrádi tájfutó,
nagyon nagyra értékeljük a sportági tájékoztatás terén tett munkádat.
Tényleg rengeteg hír jelenik meg a helyi lapban és a helyi internetes
portálokon a tájfutásról és ez javarészt a Te érdemed.

A többieknek tájékoztatásul legyen elég csak annyi, hogy itt Nógrádban
hetente több cikk is olvasható/hallható a tájfutásról a helyben
viszonylag olvasott  megyei lapban,  egy helyi sporthírekkel foglakozó
portálon és ezáltal az igen hallgatott helyi rádióban is. Ennek
következtében itt minden kisebb nagyobb eredményt elérő tájfutó futó
valóságos "médiasztár" . Egy-egy híradás után az ismerősök tömege
gratulál személyesen vagy telefonon, de már olyan is előfordult, hogy
vadidegen benzinkutas kérdezte meg a feleségemet , hogy ő-e az a futó
akiről az újságban olvasott.  (Persze lehet, hogy csak ismerkedni akart,
de ez most mindegy :-)

Szóval rengeteg hír  jelenik meg általad itt a helyi sajtóban, amiről
megjelenés előtt vagy után általában minket helyieket rendszeresen
értesítesz is.
Mi lenne ha ezeket a "híradásról szóló híradásokat" az MTFSZnek is
elküldenéd?  Akkor talán elkerülhető lenne, a honlapon lévő kissé
egyoldalú tájékoztatás a sajtós megjelenésekről, és az ezzel kapcsolatos
felesleges viták is.

Robi