[Tajfutas] Tájékozódási hajsza és az első díjazott

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Nov. 30., P, 09:16:00 CET

Sziasztok !

Megkezdődtek a díjazások...

Az idei díjazásról most olvastam először,ezt követően biztos, jön a többi
megye is.

Gratulálok  a Vékony családnak (mintha nem ez lenne az első ilyen
elismerésük)
Lásd: http://feol.hu/sport/jo-tanulok-jo-sportolok-1510488

Laci, nem én voltam az írás szerzője. Az én szerzeményeimben több hiba
szokott lenni .

Popey