[Tajfutas] Börzsöny

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Nov. 27., K, 12:49:41 CET

Nem hiszem, mert a 90-es évek második felében több verseny is volt arrafelé.
(Pl. így fejből: Fabulon-Vasutas Kupák 1996 Magyarkút, Országos Diákolimpia
1997 Királyrét-nyugat, 3 napos Budapest Kupa 2000 Királyrét-kelet.)
Én tavaly ilyenkor odáig jutottam, hogy a hegység déli peremvidékére a
csillagok megfelelő együttállása esetén (időpont, létszám) a DINPI
természetvédelemben illetékes szerve kiadná a hozzájárulást, és a nagymarosi
erdészet is rugalmasabb, mint a királyréti.
Valószínűleg ugyanez lenne a helyzet északon is, ahol a diósjenői erdészet
még saját maga is szervez pénzdíjas futóversenyt (erdészeti aszfalt- és
dózerutakon), de az túlságosan durung a mai tájfutáshoz.
A hegység közepén viszont nem szándékoznak engedélyezni semmit.
Ugyanakkor Magyarkút környéke egyáltalán nem védett, tehát oda elég lenne az
erdészet hozzájárulása. Ha nem folynának "speciális erdészeti munkák". (Ez a
hivatkozási alap.)

Üdv,
Skuló Marci