[Tajfutas] Börzsöny

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2012. Nov. 27., K, 09:20:37 CET

 Tartok tőle, ez sokkal régebbi és mélyebb  probléma. A 80-as évek vége felé mint versenyelnök rendeztem egy  versenyt Királyrét központtal. Egy erdész két gyereket rájuk tartott  puskával kísért ki az erdőből. Az ügynek folytatása lett és az erdészt  emlékeim szerint börtönbüntetésre ítélték. Hogy a gyerekek szülei vagy a  csapatvezetőjük jelentett-e fel nem tudom! Minden esetre nem a  versenybíróság. Gondolom ennek az emléke él a börzsönyi erdészek között.

 HK