[Tajfutas] Engedélyek

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Nov. 26., H, 21:36:41 CET

A Bükk egy érdekes részén meg kizárólag a fiatal, szerintem magától szakmailag kicsit elszállt, egyik természetvédővel, lehetnek majd másnak is problémái.
Bár  az is igaz, Magyarországon egy az erdőtörvényhez avagy a természetvédelemhez is kapcsolódó paragrafust, igencsak sokféleképpen lehet értelmezni.

Ja, és néhány évvel ezt megelőzően, nekem is, mint Mozsárnak, tök hasonlókat mondott az egyik területi erdész Bujákon.

Popey