[Tajfutas] Tiko kupa és végén egy pici Eger

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Nov. 26., H, 21:30:29 CET

Köszi, a levél elküldését követően már én is észleltem az elütést. Valóban
az "L" helyett a "K" az igazi...  a valós betű... tehát   "Katarina" , sőt
szlovákosan a Labasova (s)  betűje fölé a kis pipát is oda kellett volna
biggyesztenem, de remélem ,ezért már nem haragszik meg rám a hölgy.

üdv: Popey