[Tajfutas] QR-O

Kali Csongor kcsongor at takarnet.hu
2012. Nov. 26., H, 13:54:02 CET

Köszi a hozzászólást! Hát igen a magyar nyelv már csak ilyen, nem mindegy
hogy hova teszed azt a kötojelet vagy ékezetet.

Hívhatnánk:
Két dimenziós vonalkódos tájfutásnak 2DVK-O, 2DV-KO, 2D-VKO, 2D-VK-O
vagy a QR magyar megfelelojérol
gyors válaszú kód segítségével történo tájékozódás GYV-O

vagy utalva az Okostelefonra QR-O-OT :)

Csongor