[Tajfutas] OE2010 és Windows7 starter kapcsolata

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2012. Nov. 5., H, 10:21:14 CET

Sziasztok,
Lenne a vonalban olyan olvasó, akinek Windows7 Starter fut a gépén (vagy a közeli környezetében valaki ismerősének). Ez általában netbook-n van.
Abban kellene segítség, hogy az OE2010 trial verzióját kellene telepíteni a gépre és megnézni, hogy minden rendesen elérhető-e ezt követően a programban.
Nyelv kiválasztása, versenynap létrehozás, csv import, próbaversenyek behívhatósága stb.
OE2010 Triál verzió letöltési helye: http://www.sportsoftware.de/support/supp_downloads.html

Sajnos nekem egy ilyen oprendszer mellett félsikerem lett. Telepedett a progi, de nem fut jól.

Németországból ezt a választ kaptam a megkeresésemre:

Hello Janos,
as far as I know, there should not be any problems.
I heard that with Win7 starter you may have restrictions when working in a network. And I heard that Win7 starter is only available on small netbooks with max 10,2" monitor. I believe this monitor is too small for some large windows like entries.
Just download the trial version and install it!
Best regards
Stephan Krämer