[Tajfutas] szimbol

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Nov. 2., P, 18:14:29 CET

Ez a szimból jó 5let, de nem szeretném ha ez irányba indulnánk el. :)

Azért írtam úgy, hogy "esetleg". Ugyanis nem minden esetben tudod előre pontosan beállítani, hogy minden pályára tökéletes legyen.
Nekem a tavalyi EVB -n kellett többször is belenyúlnom a kevés hely, számjegyek esetleges növekedése, ill. a kombinációkból adódó elhelyezés miatt. Tudom! Mi a fenének bonyolítottam meg annyira ...!

De a lényeg, hogy aki ad valamit magára az egyesével átnézi a pályákat ... Sajnos tényleg van aki nem foglalkozik ilyesmivel (lásd. pl. Hungária 1. napi pályák). De még ha igen, akkor is benne van a pakliban, hogy 1-1 kört, vagy számot elnézzen az ember a sokadik pályán.

Az a baj Serdülő, hogy Te az otthoni "idejét múlt" minőségű printelésről írsz. Abban valóban egyszerű, bár időigényes amíg kiköpi. Én viszont a minőségi digitális nyomdairól írtam, ahová pdf -et kell leadni. Nyilván egyszerűbb lenne az élet, ha lenne a nyomdának Ocad -je és tudnának ocd fileból nyomni - de nincs.

Mozsár