[Tajfutas] szimbol

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2012. Nov. 2., P, 12:13:48 CET

Sziasztok!

Egyáltalán nem kivitelezhetetlen akár mindenkinek egyedi szimbolt adni, a
Tájkerékpár VB-n is így volt egyes napokon (sajnos nem az én ötletem -:),
csak a rajtban dolgoztam vele).
Egyszerűen *kétszer kell *a szimbolt a térképre nyomtatni, a másodikat a
szélére egy könnyen leválasztható csíkban, a rajtban mindenki eldöntheti,
hogy letépi-e és beteszi a szimboltartóba, vagy eldobja.

Jó néhány váltó versenyt nyomtattam már, - közte OB-t -, *nem igaz*, hogy
egyedileg kell minden pályánál igazgatni a számokat, és nem is kell
egyedileg pdf-et készíteni. Az OCAD-ból ki lehet nyomtatni egy egyszerű
print utasítással egyszerre az adott kategória összes térképét, de
kinyomtathatod egyszerre például csak az első futókét, és így tovább.

Üdv
Serd