[Tajfutas] Tájoló 2012/7

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Nov. 1., Cs, 20:54:01 CET

> Viszont számomra visszás ez a 150% -os dolog. Akkor most egy 10 ezres
> térképen a kör és a szám is legyen 9 mm? Egy kicsit hülyén néz ki és
> teljesen felesleges.

Ebben a kérdésben akár nyilatkozhat is a lista tagsága, mert a HOB-on a 10
ezres térképek ilyen teljes nagyítással készültek, vagyis csak az
exportálási méretarány lett átírva, és még a szimból is másfélszeres volt.
Szerintem a legidősebbek örültek neki.

Ettől függetlenül szerintem is visszás. Főleg, hogy így egy részletgazdag
részen sem lehetnek közelebb egymáshoz a pontok, mint a 15 ezres térképen.

Üdv,
Skuló Marci