[Tajfutas] Maccabi Kupa

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Május. 31., Cs, 14:44:35 CEST

Szeretném megköszönni az idei Maccabi Kupa rendezõinek a
tényleg nagyszerü versenyt, amely szinte minden vonatkozásban megfelelt, sõt túlszárnyalta
várakozásaimat. Ez nekem az elsõ MK volt és bár hallottam, hogy Matyiék jó
versenyeket csinálnak, mindenki prioritásai másak, így gondoltam majd én
eldöntöm, hogy nekem tetszik-e.  Hát
nagyon tetszett. Nemcsak a jó térképek, jó pályák és a tüzetes, megbízható
rendezés volt korrekt, hanem valahogy a hangulat is. Jól odafigyeltek mindenre
amire lehetett és kellett.  Nekem
különösen a gyümölcs árusok imponáltak, ilyen egészséges élelmet ritkán kap az
ember a célterületeken. Mégegyszer köszi és ha még élek és tudok futni, jövõre
is ott leszek!

Grant Júlia
--------- következ? rész ---------