[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa labirintus

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Május. 30., Sze, 12:59:40 CEST

Sziasztok!

Én nagyon megkedveltem az eddigi két "Homokháti" versenysorozat
egy-egy versenynapján alkalmazott labirintust. (A korábbi kísérletek
mini labirintusait viszont nem szerettem. Természetesen ez a
véleményem semmit nem von le a BEAC-osok és esetleg mások újító
kezdeményezéseinek az értékéből, dicséretesnek tartom a régebbi
kísérleteket is.) Szívesen vennék az eddigieknél is bonyolultabb
labirintusokat.

Egy aggályom van: a töréspontokhoz közeledve többször is alig tudtam
kitérni a labirintusban velem szembe futók elől. Márpedig ha ez nekem
probléma, akkor gondolom, hogy a gyorsabban futó versenyzők számára
még fokozottabb veszélyt jelenthet a frontális ütközés veszélye. A
veszély mérséklésére két megoldást látok:

1. Lehetőleg egyszerre kevesebben legyenek csak a labirintusban, de
azt hiszem, ez nem nagyon megoldható.

2. A pályatervező ügyeljen arra, hogy lehetőleg ne legyen a
labirintusban szembe futás, - ha ez nem megoldható, akkor ritkábban
legyen ilyen.

Üdv:
Kéri Gerzson