[Tajfutas] Fedelin Tibor nem mindennapi esete

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Május. 29., K, 20:51:26 CEST

Sziasztok!

Többek érdeklődésére, tájékoztatásul Fedelin Tibor (1976) napokbeli esetével kapcsolatban az alábbiakat tudom

mondani.

Csütörtök délelőtt egy szerdai könnyű tájkerékpározás után rosszul lett tájbringás-tájfutó versenyzőnket ismételt tüdőproblémája miatt azonnal kórházba szállították.

Ez, neki, valóban nagyon rosszkor jött, ugyanis szombatra lett kiírva az esküvője, lagzija.

Végül az esküvő, a lakodalom, ha nem is mindennapi körülmények között, de lezajlott.

 A srácot szombat délelőtt a kórházban megmosdatták, felöltöztették, a hátán oldalán becsövezték és vmiféle lélegeztetést segítő szerkentyűt tettek rá. Aztán egy mentőápoló kíséretében saját lábán kissé merev délceg testtartásban, de meg tudott jelenni  balassagyarmati esküvőjén.(több mint háromszáz meghívott vendég volt!)

Ezt követően rendben lement a hivatali, majd a kicsit hosszúra sikeredett templomi esküvője is. A fiatal tisztelendő úr tudva Tibor eü. állapotáról, végig a tájfutásról, az élet megannyi ellenőrzőpontjáról beszélt. Ilyet még nem hallottam templomban, ráadásul ennyi könnyes szemű embert sem láttam esküvői szertartáson, mint a szombati napon itt volt.

Az újdonsült házasembert, éjfél után már vissza is szállították a megyei kórházba. Azóta csak most tudtam vele kapcsolatot teremteni. Köszöni mindenkinek az állapota felőli érdeklődést. Már jobban van! Reméli néhány napra hazatérhet feleségéhez, aztán jöhet az újabb, már fővárosi gyógykezelés.

Tájbringázás, tájfutás, egyenlőre elhalasztva!

Hát ennyi!

Szép Estét Mindenkinek !

Popey