[Tajfutas] eredmény

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2012. Május. 24., Cs, 23:32:49 CEST

Sziasztok!

Én nagyon utálom a pontozásos versenyeket. Lehetőséget teremt a
taktikázásra, olyanok is előre kerülhetnek akik nem is igazán dolgoztak meg
a jó helyezésért. Nem mindegy, hogy valaki végigküzd négy (vagy több) napot
vagy lóg - rápihen - egy futamról (-ra).
Tessék csak megnézni a tavalyi Hungi eredményeit! N12-ben például a
győztesen kívül teljesen átalakult volna az élmezőny ha egyszerűen
összeadjuk az 5 nap idejét. A rossz eredmény is eredmény és megmutatja, hol
áll az illető valójában. Ha a rossz eredményt kivesszük, azt hihetjük, hogy
jobb teljesítményre képes valaki, mint valójában. A szorgalmasan küzdőkkel
- akik minden futamot teljesítenek - szemben kimondottan igazságtalan a
pontszámításos eredmény. A több napos versenyzés lényege az emeltszintű
terhelés leküzdése. Hogy lehet úgy igazságos a számítás, hogy nem azonos
feladatot végzőket hasonlítanak össze?

Üdv:
Kati

Ui:
Gábor!
Ha kiszámolod, Réka lányod dobogós lett volna a tavalyi hungin ha csak
összegezték volna az erdményeket, és az aki a 3. helyezett volt, csak
ötödik lett volna. Na ezt sokkal nehezebb megmagyarázni a gyereknek, mintha
a saját hibája miatt kizárják. A gyerek nem hülye, csak kicsi. Tudja jól,
ha nem dolgozott meg érte nem jár jutalom. De ha megdolgozott érte és a
másik nem és mégis a másik kap dicséretet????