[Tajfutas] Fw: Nem IS(s)OM, hanem öltözködés

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Május. 24., Cs, 08:54:51 CEST

----- Original Message -----
From: Zentai József
To: péter kovács
Sent: Thursday, May 24, 2012 8:54 AM
Subject: Re: [Tajfutas] Nem IS(s)OM, hanem öltözködés

Jaj bocsi, a hajdani rendkívül csalános Nyírjesi terepen rendezett versenyeket-rövidben teljesítve- majd kifelejtettem.

Na most én hosszú évtizedekig nem találtam erre a csaláncsípésre gyógyírt.
Aztán tavaly Romániában összefutottam egy tájfutó hölggyel, aki a következőket javasolta:
Ha már bedurrantál, felhólyagoztál a verseny  után a csaláncsípésektől, akkor a legjobb ha egy benedvesített ruhában szódabikarbónát teszel az érintett területre.
Nekem többnyire bejött.

Más : Ma úgy tudom megy a szécsényi diáktájfutó bemutató, helyszin Szécsény VÁRKERT, gyönyörű környezet (M1:2000), aki a környéken lakik és van ideje szerintem szíves látja őket Blézi Ati és Sass Ati kollégák egy-egy edzőfutásra. (kb 13-13,30 óriáig)
Popey