[Tajfutas] eredmény

Viktor Morandini vik.poeta at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 22:14:34 CEST

Nekem még az is eszembe jutott, hogy ha az egyik sprint pályán 12 perces a
tervezett győztes idő (1:3000 méretarányú térkép miatt, kis terepet és
rövid pályákat tippelek) a másikon meg 18, akkor is igazságosabb a pontozás.

Sólyom meg dörzsöli a markát, hogy milyen jó ingyen reklámot csináltunk
neki :)

Viktor