[Tajfutas] (kerítésmaradvány)-közvéleménykutatás

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Május. 22., K, 09:23:47 CEST

Szia!

Az valszeg a régi kerítés maradványa  volt!
A mostani új kerítésnél a kifelé feszítés drótja szerintem még nagyobb veszély a futó számára.
Kérdés?
Nem jelölés esetén, térkép-terep- ilyen esetben van-e felelősége a térképhelyesbítőnek, pályakitűzőnek, ellenőrzőbírónak.?
Válasz:-_
Nincs, mert a versenykiírások nagyszerűen kitalált mondatai ezt saját magára a versenyzőkre hárítja át!
(Lásd.:_ A versenyen mindenki saját felelőségére indul.)

Egyébként a fentiekhez visszatérve, ide javaslatként három helyen szerettem volna  lilla X-et tenni.
Dehát Erdélyi Gyulánál -térképfelelős-ez lehetetlen!. ......Vagy,..........a.. hajdanán itt rendezett KOB- selejtező rajtjának közelében Urbán Imre(ell,bíró) levetette a jelleghatárt és a romos kerítésmaradványt a térképről. Hát, bizony ez utóbbi, még ma is ott ólálkodik a terepen.
  üdv :Popey

  Ui: Fehér Fecóhoz csatlakozva........ Matyi! Így mi értelme is van a közvélemény?!