[Tajfutas] KOBVOB2012 infók

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Május. 22., K, 08:55:41 CEST

Sziasztok!

Gyerekek, gondoljatok, hogy tisztaban van a KOB palyakituzoje es ellenorzobiroja, hogy a kozeptav a technikarol, nem a fizikai leterhelesrol szol? Azt meg nem tudhatjuk, hogy mennyire lesznek technikasak a palyak, de azt mar sejthetjuk, hogy fizikailag kihivas lesz az egesz. Ugy nez ki, hogy most atestek a lo masik oldalara a 2008-as ONEB-hez kepest, amikor a teljes N60-an dobogo 20 perc alatt bent volt.  En azt egy szemelyes inzultusnak konyveltem el, hat most meg jon a szivroham. Kedves ellenorzo biro, tessek mar betartatni az eloirt gyoztes idoket, ha lehet!!

Grant Julia