[Tajfutas] A 10 évesek pályáiról

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Május. 21., H, 22:24:29 CEST

Sziasztok!

Megértem és tisztelem a felszólamló szülő aggodalmát, de mégis inkább
azzal értek egyet, amit Mozsár ír. Bizonyára sokan ki fogtok nevetni
azért, amit még hozzáteszek Mozsár idézett soraihoz a következő
bekezdésben.

Legveszélyesebb szerintem a versenyekre való és az azokról történő
visszautazás, különösen személygépkocsiban utazva. Valamikor én is
saját autóval mentem elég sok versenyre, egyebek között arra az
országos bajnokságra is, ahová három tájfutó már nem érkezett meg.
Helyesebben öt tájfutó nem érkezett meg, a halálos áldozatok száma
volt három. Ez az oka, hogy ahová lehet, elsősorban vonattal megyek,
másodsorban nagy busszal, harmadsorban kisebb busszal, bármennyivel is
tovább tart így az út, - és csak akkor társulok be személygépkocsis
úthoz, ha végképp nincs más megoldás.

Száz szónak is egy a vége: A személyautók sofőrjeit kérem, mindig
nagyon óvatosan vezessetek! És csak kifogástalan műszaki állapotú
autóval.

Üdv:
Kéri Gerzson