[Tajfutas] 3Sz verseny térképek

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2012. Május. 21., H, 14:26:28 CEST

Gyuri!

Szerintem ez tájbringa térkép lesz, az utak közötti részletek nem nagyon
lesznek javítva. De legalább az utak/ösvények jók lesznek, gondolom (bár nem
értek hozzá) kiindulási alapnak használható további javításokhoz. Szerintem
az augusztusi tájbringa edzőtáborban már lesz rajta verseny/edzés.

Üdv

Tamás