[Tajfutas] Fw: 24 órás váltó és diáktájfutő hírverés

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Május. 18., P, 08:53:54 CEST

Szia, Sziasztok!

Bizony, hogy nem, de a munkálatok elő(terepi) és tárgynapi dolgainak jelentősebb részét, ŐK csinálták meg.(tudomásom szerint)

Kicsit más,de ez is rendezvényhez tartozik:

l..... Nagyon nehéz volt a versenyt követően (pedig kérték az anyagot a  Szerk-ből.. már keddre, -hétfő focinap-) információhoz jutni . Mintha a rendezők részéről, itt tényleg véget ért volna a verseny!
Pedig, szerintem csak a futók értek célba, végeztek a nem mindennapi 24-12-6 órás váltós küzdelemmel.

Azt illik tudni, hogy ma már mindenki a gyors tájékoztatást (nemcsak az eseményem részt vettek, hanem az otthomaradottak is...)HÍREKET várnak  egy-egy rendezvényről.

Sajnos nekem végül csak május 9-re sikeredett összedobni egy eseményanyagot. Ime:
http://nogradsport.wordpress.com/2012/05/09/a-matraban-tuloraztak/
Hasonló terjedelemben egy fotóval jött le az anyag megyei sajtóban is+ a kistérségi rádióban

Popey