[Tajfutas] 24 órás váltó

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2012. Május. 18., P, 07:51:48 CEST

Sziasztok,

ŐŐŐőő azért szerintem nem csak Szaki és Banyesz csinálta meg A versenyt, de
amilyen lelkesek, lehet, hogy a legközelebbit tényleg ketten fogják
megoldani:-).

Allwinger Herwig képei az alábbi linken érhetőek el:

https://picasaweb.google.com/117845355710750338103/24StundenOL

Az MTFSZ portálra pedig felkerültek csapatonként, futónként, pályánként és
pályánként a részidős eredmények.

Várnánk a mások által készített képek elérhetőségeit is.

üdv. Viktor

Ui: A versenyt követően kellett egy kicsit a munkahelyen is már dolgozni,
plusz 5 napra Németországba utaztam.

  _____