[Tajfutas] Szakvélemény

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2012. Május. 15., K, 07:50:56 CEST

Nem kívánom értékelni a hétvégi válogató versenyeket, értékeljék azt az ifi mezőny tagja, és a résztvevők edzői.

Csupán volt egy szigorúan szakmai kérdésem, amire a kapott válaszok megerősítettek, hogy talán az én elképzelésem az adott pont szimboljáról a helyesebb.

De mivel versenyértékeléssé fajult a téma annyit azért szeretnék megjegyezni. hogy karantén híján ez a pont a verseny 25. perce előtt indultak számára trükkös pont volt. A 25 perc után indulók számára pedig egyenlőtlen versenyfeltétel! Ez némileg ellentmond annak amit Skuló írt a sprintversennyel kapcsolatosan.

Egyébként ahogy az a részidős eredményekből látszik, hogy nem sorsdöntő a 22-25 másodperces a valós különbség az alul és a felül futók között.

HK.