[Tajfutas] Ez is jó (második pont az idei Brown kupán)

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Május. 14., H, 23:32:29 CEST

Elnezest, de takart. Mivel nem szakitottak meg ott a DNY reszen a kort, igy nem tudhatta egy versenyzo sem 100%-an biztosra, hogy annyira korbe kell kerulni es emiatt esetleg megreszkirozhatta, hogy ott hatha at lehet menni.  Jo, nincs vita, a versenyzo felelossege, hogy arra induljon ahol BIZTOSAN at lehet menni, de a rendezoseg segithet abban, hogy meg veletlenul se csabuljon el a rossz iranyba azzal, hogy a kor/vonal mindenutt meg van szakitva ahol vagy at lehet menni vagy ahol nem lehet, de megszakitas nelkul bizonytalan a dolog. Engem ezert mindenki kukacosnak tart, holott ez csak egy kis plusz munka es rengeteg bosszusagot sporolhat meg minden versenyzonek.

Julia