[Tajfutas] Szakvéleményt kérek.

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2012. Május. 13., V, 20:51:32 CEST

Sziasztok!

A Janó által korábban helyesbített részt tavaly én véglegesítettem, de
ezen a részen semmit sem változtattam. Szerintem a térkép egyértelmű, a
szimbólon valóban lehetne esetleg vitatkozni, de az alsó autóúton nincs
kőfal, csak felül, a gyalogos felüljáró korlátjaként. A ponthoz 3
irányból 3 lépcső vezet, tehát egyértelmű, hogy ez a felső szint.
Pár éve Komlón volt egy ROB, ahol a Célból nézte a plebs (én is), ahogy
az Elitek (tisztelet a kivételnek) keringenek a lépcső alatt meg felett,
keresik a lépcső tetején a felüljárón a pontot. Ennek az ábrázolása
(térkép és szimból) esetleg megvan valakinek??
(nekem az a pont ott nem volt a pályámban, csak emlékszem a
szituációra). Hátha okosabbak leszünk.

Pavlovics Gy.