[Tajfutas] Szakvéleményt kérek.

Imola Barat baratimola at gmail.com
2012. Május. 13., V, 20:15:23 CEST

Mint a helyszínt ismerő hozzátenném, hogy ez a hely alapvetően nem egy híd,
hanem az enyhén lejtő terepen a ponttól északra fekvő megyeházát, annak
alapszintjén körbevevő beton járda, és annak kiterjesztése. A térkép mindig
a valóság egyszerűsített változata, tehát a valósághoz képest
információvesztés van. A délebbre lévő épület alapszintje jó pár méterrel
alacsonyabb, a kettő közötti részt a "híd" alatt jobbra és balra parkolásra
használják. Véleményem szerint a térkép a felülnézetet ábrázolja, ezért a
pont különleges helyzetét külön jelölni nem szükséges. Ha a pont alatta
lett volna, akkor kellett volna ezt valahogy jelölni. A problémát az
okozhatta, hogy a pontra futás az alacsonyabb szinten lévő épület irányából
történt, tehát könnyebb volt alapvetően lent keresni, és egy kis csavar
volt rájönni, ha lent nincs, akkor a fenti szinten kell keresni, amit
lépcsőn kellett megközelíteni.

Barát Imola